自閉症の児童の共同注意の発達に及ぼす動作法指導パッケージの効果
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジヘイショウ ノ ジドウ ノ キョウドウ チュウイ ノ ハッタツ ニ オヨボス ドウサホウ シドウ パッケージ ノ コウカ
- The Effects of a Dohsa-hou Intervention Package on the Development of Joint Attention in a Student with Autism
Search this article
Journal
-
- リハビリテイション心理学研究 = The journal of rehabilitation psychology / 日本リハビリテイション心理学会編集委員会 編
-
リハビリテイション心理学研究 = The journal of rehabilitation psychology / 日本リハビリテイション心理学会編集委員会 編 42 (1), 69-84, 2016
静岡 : 日本リハビリテイション心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832937715968
-
- NII Article ID
- 40021232465
-
- NII Book ID
- AN00250242
-
- ISSN
- 03895599
-
- NDL BIB ID
- 028310790
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN