ソーシャルメディアにおける感情語使用と投稿動機,ネットワーク構造の関係 : ツイッターでのポジティブ感情語・ネガティブ感情語に着目して (特集 現代社会におけるメディア研究) Relationships between the Use of Emotional Terms on Social Media, Posting Motives, and Network Structure : Focusing on Positive and Negative Emotional Terms in Twitter

この論文をさがす

収録刊行物

  • 社会言語科学 = The Japanese journal of language in society

    社会言語科学 = The Japanese journal of language in society 20(1), 16-28, 2017-09

    社会言語科学会

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    40021362122
  • NII書誌ID(NCID)
    AA11510423
  • 本文言語コード
    JPN
  • ISSN
    1344-3909
  • NDL 記事登録ID
    028612843
  • NDL 請求記号
    Z71-B985
  • データ提供元
    NDL 
ページトップへ