子どもの主体的で深い学びを促すための教師の発問に関する研究のあり方
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コドモ ノ シュタイテキ デ フカイ マナビ オ ウナガス タメ ノ キョウシ ノ ハツモン ニ カンスル ケンキュウ ノ アリカタ
- How should the Research of the Teachers' Questions be Designed to Promote Learning of Children Actively and Deeply?
Search this article
Journal
-
- 児童教育支援センター年報 = Annual report of the Center for Improving Child Care and Education
-
児童教育支援センター年報 = Annual report of the Center for Improving Child Care and Education (12), 203-208, 2017
長崎 : 長崎純心大学児童教育支援センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358341980544
-
- NII Article ID
- 40021539117
-
- NII Book ID
- AA12737071
-
- ISSN
- 21851816
-
- NDL BIB ID
- 028976839
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles