日本のインクルーシブ教育の課題と大空小学校の挑戦 : 子どもを「くくり」で見ない思想とそれを支える協働的なシステム
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ニホン ノ インクルーシブ キョウイク ノ カダイ ト オオゾラ ショウガッコウ ノ チョウセン : コドモ オ 「 ククリ 」 デ ミナイ シソウ ト ソレ オ ササエル キョウドウテキ ナ システム
- Issues in Japanese Inclusive Education and A Case Study of Ozora Elementary School : Challenging Disability Classification by Implementing a Collaborative Support System
Search this article
Journal
-
- 解放社会学研究 = The liberation of humankind : a sociological review : official journal of the Japanese Association of Sociology for Human Liberation / 日本解放社会学会 編
-
解放社会学研究 = The liberation of humankind : a sociological review : official journal of the Japanese Association of Sociology for Human Liberation / 日本解放社会学会 編 (31), 56-81, 2017
広島 : 日本解放社会学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832403114752
-
- NII Article ID
- 40021559587
-
- NII Book ID
- AN10066498
-
- ISSN
- 09142231
-
- NDL BIB ID
- 029018096
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles