アクティブラーニングを導入した看護倫理演習が道徳的感受性、職業的アイデンティティ及びプロフェッショナリズムに及ぼす影響 : 「倫理的判断をした行動を選択できる」という授業設計に基づいた看護倫理演習を教材として  [in Japanese] The effect of the nursing ethics exercise with active learning and the instructional design on moral sensitivity, occupational identity and professionalism  [in Japanese]

Journal

  • 日本シミュレーション医療教育学会雑誌 = Journal of Japan Association for Simulation-based Education in Healthcare Professionals

    日本シミュレーション医療教育学会雑誌 = Journal of Japan Association for Simulation-based Education in Healthcare Professionals 6, 9-17, 2018

    日本シミュレーション医療教育学会

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    40021702011
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA12705916
  • Text Lang
    JPN
  • ISSN
    2187-9281
  • NDL Article ID
    029303344
  • NDL Call No.
    Z74-H786
  • Data Source
    NDL 
Page Top