テキストマイニングによる現行及び次期学習指導要領の比較 : 共起ネットワークを用いた中学校学習指導要領解説理科編の可視化
Web Site
Open Access
Bibliographic Information
- Other Title
-
- テキストマイニング ニ ヨル ゲンコウ オヨビ ジキ ガクシュウ シドウ ヨウリョウ ノ ヒカク : キョウキネットワーク オ モチイタ チュウガッコウ ガクシュウ シドウ ヨウリョウ カイセツ リカヘン ノ カシカ
- Comparison of Current and Next Course of Study by Text Mining : Junior High School Course of Study Explanation Using Co-occurrence Networks Explanation Visualization of Science Editions
Search this article
Journal
-
- 高知大学教育学部研究報告 = Bulletin of the Faculty of Education, Kochi University
-
高知大学教育学部研究報告 = Bulletin of the Faculty of Education, Kochi University (79), 71-79, 2019-03
高知 : 高知大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357634459008
-
- NII Article ID
- 40021832569
-
- NII Book ID
- AA11480468
-
- ISSN
- 1346938X
-
- NDL BIB ID
- 029556798
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN