書誌事項
- タイトル別名
-
- Empirical study on the process of consensus building in class discussion in elementary school in Japan Part2: Applying Transcript based Lesson Analysis and sequence structure diagram
- ショウガッコウ ニ オケル ガッキュウ カツドウ"ハナシアイ カツドウ"ノ ゴウイ ケイセイ プロセス ニ カンスル ジッショウテキ ケンキュウ(2)チクゴ キロク ト シークエンス コウゾウズ オ モチイタ ケンキュウ シュホウ ノ カイハツ
- Empirical study on the process of consensus building in class discussion in elementary school in Japan Part2: Applying Transcript based Lesson Analysis and sequence structure diagram
この論文をさがす
収録刊行物
-
- 教育学部紀要
-
教育学部紀要 (12), 127-153, 2019-03-01
椙山女学園大学教育学部
- Tweet
キーワード
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202954847360
-
- NII論文ID
- 120006636457
-
- NII書誌ID
- AA12319071
-
- ISSN
- 18838626
-
- NDL書誌ID
- 029600000
-
- 本文言語コード
- ja
-
- 資料種別
- departmental bulletin paper
-
- データソース種別
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles