医療マーケティング戦略の変革についての考察
Bibliographic Information
- Other Title
-
- イリョウ マーケティング センリャク ノ ヘンカク ニ ツイテ ノ コウサツ
- Study on Revolution of Medical Care Marketing Strategy
Search this article
Journal
-
- 消費経済研究 = Economy of consumption research / 日本消費経済学会事務局 編
-
消費経済研究 = Economy of consumption research / 日本消費経済学会事務局 編 (7), 87-98, 2018
東京 : 日本消費経済学会事務局
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290884147354880
-
- NII Article ID
- 40021915108
-
- NII Book ID
- AA12652285
-
- ISSN
- 21889171
-
- NDL BIB ID
- 029726483
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN