映像教材の難易度に関するタギング操作と視聴操作の関連性に関する一検討
Bibliographic Information
- Other Title
-
- エイゾウ キョウザイ ノ ナンイド ニ カンスル タギング ソウサ ト シチョウ ソウサ ノ カンレンセイ ニ カンスル イチ ケントウ
- A Trial Study Examining the Relationship between Learners' Subjective Impressions on Difficulties and Click Behaviors while Viewing Educational Videos
Search this article
Journal
-
- 日本教育工学会研究報告集 = Research report of JSET Conferences
-
日本教育工学会研究報告集 = Research report of JSET Conferences 19 (4), 169-174, 2019-10-19
東京 : 日本教育工学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572360581607040
-
- NII Article ID
- 40022058220
-
- NII Book ID
- AN10420429
-
- NDL BIB ID
- 030062269
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN