認知的徒弟制の協働学習研究上の位置づけに関する一考察 : 協働による方略の明確化と共同体の形成
Web Site
Open Access
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ニンチテキ トテイセイ ノ キョウドウガクシュウ ケンキュウ ジョウ ノ イチズケ ニ カンスル イチ コウサツ : キョウドウ ニ ヨル ホウリャク ノ メイカクカ ト キョウドウタイ ノ ケイセイ
- A Study on the Position of Cognitive Apprenticeship in Collaborative Learning Research : Articulating Strategies and Forming Communities through Collaboration
Search this article
Journal
-
- 盛岡大学紀要 = The Journal of Morioka University / 盛岡大学紀要編集委員会 編
-
盛岡大学紀要 = The Journal of Morioka University / 盛岡大学紀要編集委員会 編 (36), 103-115, 2019-03
滝沢 : 盛岡大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009409377361664
-
- NII Article ID
- 40022081288
-
- NII Book ID
- AN00240690
-
- ISSN
- 02860643
-
- NDL BIB ID
- 030103563
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN