食品事業者の商談会を活用した新規取引先開拓の実態と評価
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショクヒン ジギョウシャ ノ ショウダンカイ オ カツヨウ シタ シンキ トリヒキサキ カイタク ノ ジッタイ ト ヒョウカ
- Conditions and Evaluation of Food Business Operators' New Customer Acquisition at Business Fairs
Search this article
Journal
-
- 農村経済研究 = Journal of rural society and economics / 東北農業経済学会 編
-
農村経済研究 = Journal of rural society and economics / 東北農業経済学会 編 37 (2), 52-60, 2020-02
仙台 : 東北農業経済学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572359020362240
-
- NII Article ID
- 40022162073
-
- NII Book ID
- AA1259036X
-
- ISSN
- 2187297X
-
- NDL BIB ID
- 030263879
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZR8(科学技術--農林水産--農産--農業経済学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN