グループ・プロジェクトを取り入れた授業開発のための予備的実践研究 : 課題意識を高める導入段階の設定に焦点化して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- グループ ・ プロジェクト オ トリイレタ ジュギョウ カイハツ ノ タメ ノ ヨビテキ ジッセン ケンキュウ : カダイ イシキ オ タカメル ドウニュウ ダンカイ ノ セッテイ ニ ショウテンカ シテ
- Pre-practical Study for the Development of Lessons Based on Group Investigation : Focusing on the Setting of Introduction Stage Raising Task Consciousness
Search this article
Journal
-
- 学校教育研究 = Bulletin of Japanese Association of School Education / 日本学校教育学会機関誌編集委員会 編
-
学校教育研究 = Bulletin of Japanese Association of School Education / 日本学校教育学会機関誌編集委員会 編 (34), 148-159, 2019
上越 : 日本学校教育学会 ; 1986-
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572359193224448
-
- NII Article ID
- 40022319904
-
- NII Book ID
- AN10174912
-
- ISSN
- 09139427
-
- NDL BIB ID
- 030586285
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN