就学前算数教育における保育者の専門的職能成長を捉える理論的枠組みの提案とその活用可能性
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シュウガク ゼン サンスウ キョウイク ニ オケル ホイクシャ ノ センモンテキ ショクノウ セイチョウ オ トラエル リロンテキ ワクグミ ノ テイアン ト ソノ カツヨウ カノウセイ
- Proposing a Theoretical Framework for Teachers' Professional Development for Preschool Mathematics Education and its Possible Use in Practice
Search this article
Journal
-
- 数学教育学研究 : 全国数学教育学会誌 = Journal of JASME : research in mathematics education
-
数学教育学研究 : 全国数学教育学会誌 = Journal of JASME : research in mathematics education 25 (1), 33-48, 2019
東広島 : 全国数学教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009407647593216
-
- NII Article ID
- 40022337350
-
- NII Book ID
- AA11141495
-
- ISSN
- 13412620
-
- NDL BIB ID
- 030616764
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN