幼稚園の保護者たちが自閉症の診断を受けた幼児と母親に共感し愛着を抱くまでのプロセス : 幼稚園のクラス運営における保護者の重要性
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ヨウチエン ノ ホゴシャ タチ ガ ジヘイショウ ノ シンダン オ ウケタ ヨウジ ト ハハオヤ ニ キョウカン シ アイチャク オ ダク マデ ノ プロセス : ヨウチエン ノ クラス ウンエイ ニ オケル ホゴシャ ノ ジュウヨウセイ
- A process to promote empathy and attachment among guardians towards an autistic child and the mother in a preschool : implications for the importance of guardians in class management
Search this article
Journal
-
- 帝京短期大学紀要 = Bulletin of Teikyo Junior College / 帝京短期大学研究紀要委員会 編
-
帝京短期大学紀要 = Bulletin of Teikyo Junior College / 帝京短期大学研究紀要委員会 編 (22), 65-76, 2021
東京 : 帝京短期大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853834863671296
-
- NII Article ID
- 40022586345
-
- NII Book ID
- AN0003508X
-
- ISSN
- 02871076
-
- NDL BIB ID
- 031493298
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE16(社会・労働--家事・家政--学術誌)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN