知識の活用を促す授業と教材のあり方に関する基礎的研究 : 小学校4年「物の温度と体積」の実践を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チシキ ノ カツヨウ オ ウナガス ジュギョウ ト キョウザイ ノ アリカタ ニ カンスル キソテキ ケンキュウ : ショウガッコウ 4ネン 「 モノ ノ オンド ト タイセキ 」 ノ ジッセン オ トオシテ
- A Fundamental Study on Science lesson to Develop Applying Science Knowledge : Through practice in the "Temperature and Volume" Unit of a 4th-Grade Elementary Science Curriculum in Japan
Search this article
Journal
-
- 日本教育実践方法学会教育実践方法学研究
-
日本教育実践方法学会教育実践方法学研究 1 (1), 23-32, 2015
[赤穂] : [日本教育実践方法学会]