知識の活用力向上を意図した授業における知識活用の効果に関する研究 : 小学校4学年「物の温まり方」の実践を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チシキ ノ カツヨウリョク コウジョウ オ イト シタ ジュギョウ ニ オケル チシキ カツヨウ ノ コウカ ニ カンスル ケンキュウ : ショウガッコウ 4 ガクネン 「 モノ ノ アタタマリ カタ 」 ノ ジッセン オ トオシテ
- A Study of Knowledge Application Skills on Science Lessons to Develop Application of Science Knowledge : Through Practice in the "How does a thing warm?" Unit of the Fourth Grade Elementary Science Curriculum in Japan
Search this article
Journal
-
- 日本教育実践方法学会教育実践方法学研究
-
日本教育実践方法学会教育実践方法学研究 2 (1), 9-18, 2016
[赤穂] : [日本教育実践方法学会]