自律的学習者の育成をめざす協働学習の役割に関する研究 : 中学校における英語リーディングクラスの事例を通して Fostering learner autonomy through collaborative learning : a case study of EFL reading classes at a junior high school in Japan
この論文をさがす
著者
書誌事項
- タイトル
-
自律的学習者の育成をめざす協働学習の役割に関する研究 : 中学校における英語リーディングクラスの事例を通して
- タイトル別名
-
Fostering learner autonomy through collaborative learning : a case study of EFL reading classes at a junior high school in Japan
- 著者名
-
津田, ひろみ
- 著者別名
-
ツダ, ヒロミ
- 学位授与大学
-
立教大学
- 取得学位
-
博士 (異文化コミュニケーション学)
- 学位授与番号
-
甲第298号
- 学位授与年月日
-
2011-03-31
注記・抄録
博士論文