A study of the validity of the Japanese nursing child assessment teaching scale (JNCATS) utilizing sequential analysis : a second analysis of mother-child teaching interaction 時系列解析を利用した日本語版NCATSの妥当性に関する研究 : Teaching場面における母子相互作用の二次分析

この論文をさがす

著者

    • 寺本, 妙子 テラモト, タエコ

書誌事項

タイトル

A study of the validity of the Japanese nursing child assessment teaching scale (JNCATS) utilizing sequential analysis : a second analysis of mother-child teaching interaction

タイトル別名

時系列解析を利用した日本語版NCATSの妥当性に関する研究 : Teaching場面における母子相互作用の二次分析

著者名

寺本, 妙子

著者別名

テラモト, タエコ

学位授与大学

東京医科歯科大学

取得学位

博士 (看護学)

学位授与番号

乙第2313号

学位授与年月日

2011-08-23

注記・抄録

博士論文

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    500000564842
  • NII著者ID(NRID)
    • 8000000567083
  • 本文言語コード
    • eng
  • NDL書誌ID
    • 024075650
  • データ提供元
    • NDL-OPAC
ページトップへ