協働的対話における学習者の母語使用とその役割 : 社会文化理論とバイリンガル・アプローチの視点から
Access this Article
Author
Bibliographic Information
- Title
-
協働的対話における学習者の母語使用とその役割 : 社会文化理論とバイリンガル・アプローチの視点から
- Author
-
酒井, 優子
- University
-
北海道大学
- Types of degree
-
博士(学術)
- Grant ID
-
甲第15166号
- Degree year
-
2022-09-26
Note and Description
(主査) 教授 河合 靖, 教授 鄭 惠先, 教授 山田 智久(西南学院大学)
国際広報メディア・観光学院(国際広報メディア専攻)
Sakai, Y. (2020). Learners’ use of first language in small group discussions in a Japanese EFL class: Asociocultural perspective, Japan Journal of Multilingualism and Multiculturalism, 26(1), 83-106.http://id.ndl.go.jp/bib/031377180