Strategic behaviour and industrial competition
著者
書誌事項
Strategic behaviour and industrial competition
Clarendon Press , Oxford University Press, 1986
- : pbk
大学図書館所蔵 全45件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
内容説明・目次
内容説明
The economics of industrial organization is undergoing major change and development. New methods of analysis are forcing a substantial rethink of the causes, nature, and effects of competitive behaviour. Traditional views are being reconsidered and replaced by different perspectives; empirical relationships are being reinterpreted; and important implications for anti-trust and industrial policies are being derived from the new approaches. The 12 original contributions which are contained in this volume cover all the areas of current interest in the economics of industrial organization. These include contestability theory, predatory pricing, strategic commitment, product differentiation, product compatibility, consumer information, research, and innovation.
「Nielsen BookData」 より