Psyching the ads : the case book of advertising : the methods and results of 180 advertisements

著者
    • Rheinstrom, Carroll
書誌事項

Psyching the ads : the case book of advertising : the methods and results of 180 advertisements

by Carroll Rheinstrom

(Getting and spending)

Arno Press, 1976 [c1929]

この図書・雑誌をさがす
注記

Reprint of the ed. published by Covici, Friede, New York

関連文献: 1件中  1-1を表示
詳細情報
  • NII書誌ID(NCID)
    BA03785118
  • ISBN
    • 0405080433
  • LCCN
    75039271
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    x, 362 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ