Mind, brain and behaviour : discussions of B.F. Skinner and J.R. Searle
著者
書誌事項
Mind, brain and behaviour : discussions of B.F. Skinner and J.R. Searle
Routledge, 1988
大学図書館所蔵 全21件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Bibliography: p. 138-140
Includes index
内容説明・目次
内容説明
Understand the meanings and manifestations of white privilege, especially as it appears in your school, community-and yourself. Renowned speaker and author Jamila Lyiscott provides ideas and tools that teachers, school leaders, and professors can use to have productive dialogues about racial injustice and inequality.
Part I of the book helps you ask the hard questions, such as whether your pedagogy is more aligned with colonialism than you realize, and whether you are really giving students of color of voice. Part II offers a variety of helpful strategies for analysis and reflection. Each chapter includes personal stories, frank discussions of the barriers you may face, and practical ideas that will guide you as you work to confront privilege in your classroom, campus, and beyond.
目次
Part I. Naming the problem 1. Vision-driven Justice 2. Black appetite, white food 3. If you think you're giving students of color a voice, get over yourself! 4. Your pedagogy might be more aligned with colonialism than you realize 5. Why did all of the Black students boycott my classroom? Part II. Tools for analysis and action 6. Thug Life, Black Girl Magic, and Harry Potter 7. Critical hope in the context of crisis 8. Jigga, Queen Bee, and Cyphers for Justice 9. Jesus, Spoken Word, and Black Liberation Theology
「Nielsen BookData」 より