Assessment in higher education
著者
書誌事項
Assessment in higher education
Wiley, c1989
2nd ed.
大学図書館所蔵 全17件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Bibliography: p. 361-393
Includes indexes
内容説明・目次
内容説明
A study of the methods, meanings and evaluation of assessment in higher education which stresses the importance of a multi-objective approach to teaching and learning in the design of curriculae.
目次
- Assessment in higher education - an introduction
- en-route to a degree
- grades and grading
- temperament and testing
- defining the task of assessment - implications for teaching
- finding objectives for learning and competency
- concept learning and curriculum objectives
- perception, learning and studying
- learning and the role of the teacher
- written examinations and assignments (content, structure and marking)
- practicals, projects and self-assessment
- objective tests
- toward multiple strategy assessment.
「Nielsen BookData」 より