Socio-cultural and economic factors in food production and its marketing by small farmers in Bangladesh

書誌事項

Socio-cultural and economic factors in food production and its marketing by small farmers in Bangladesh

Qazi Kholiquzzaman Ahmad, M. Asaduzzaman, S.A. Hye

(Reports, studies / Division for the Study of Development = Rapports, études / Division de l'étude du développement, RRD. 24)

Unesco , Bangladesh Unnayan Parishad, 1982

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

At head of title: United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization

"SS-82/WS/70."

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA07265674
  • 出版国コード
    fr
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Paris,Dacca
  • ページ数/冊数
    v, 132 p.
  • 大きさ
    30 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ