Classroom control : understanding and guiding classroom behaviour
著者
書誌事項
Classroom control : understanding and guiding classroom behaviour
(Psychology in action)
British Psychological Society , Methuen, 1985
- pbk.
大学図書館所蔵 全14件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Bibliography: p. 184
Includes index
内容説明・目次
内容説明
Investigates causes of disruptive behaviour at school and offers advice, taking into account the behaviour of both children and teachers. Commonly occurring problems such as inattentiveness, hyperactivity, lack of interest, defiance, rudeness, bullying and classroom violence are examined.
「Nielsen BookData」 より