Basic marketing : a managerial approach
著者
書誌事項
Basic marketing : a managerial approach
(The Irwin series in marketing)
Irwin, c1990
10th ed
- : International ed.
大学図書館所蔵 全17件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
System requirements for computer disk (PLUS software): IBM PC/XT/AT/PS/2, or compatible computer; at least 256K; DOS 2.0 or higher; 1 disk drive or hard disk; monochrome or color monitor
Includes bibliographical references (p. 678-701)