Radio as an advertising medium

著者

    • Dygert, Warren B.

書誌事項

Radio as an advertising medium

Warren B. Dygert

(The History of advertising : 40 major books in facsimile)

Garland, 1985, c1939

  • alk. paper

大学図書館所蔵 件 / 16

この図書・雑誌をさがす

注記

Reprint. Originally published: New York : McGraw-Hill, 1939

Includes bibliographical references and index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA11564318
  • ISBN
    • 0824067525
  • LCCN
    84046058
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    viii, 261 p.
  • 大きさ
    23 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ