Principles of advertising

著者

    • Starch, Daniel

書誌事項

Principles of advertising

Daniel Starch

(The History of advertising : 40 major books in facsimile)

Garland Pub., [1985, c1923]

  • alk. paper

大学図書館所蔵 件 / 15

この図書・雑誌をさがす

注記

Reprint. Originally published: Chicago : A.W. Shaw Co., 1923

Includes bibliographical references and index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA11566696
  • ISBN
    • 0824067355
  • LCCN
    84046041
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    vii, 998 p.
  • 大きさ
    23 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ