The great marketing turnaround : the age of the individual - and how to profit from it

書誌事項

The great marketing turnaround : the age of the individual - and how to profit from it

Stan Rapp, Tom Collins

Prentice Hall, c1990

この図書・雑誌をさがす
注記

Includes bibliographical references (p. 314-321) and index

内容説明・目次

内容説明

The visionaries who brought MaxiMarketing to the business world now turn their sights on the cutting edge of marketing practices and thinking today, pinpointing ten key trends or "turnarounds" that reflect the decline of mass marketing and mass advertising and the emergence of "direct mass marketing".

「Nielsen BookData」 より

詳細情報
  • NII書誌ID(NCID)
    BA11912764
  • ISBN
    • 0133655601
  • LCCN
    90040846
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Englewood Cliffs, N.J.
  • ページ数/冊数
    xii, 336 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ