Measuring instructional results, or Got a match?
著者
書誌事項
Measuring instructional results, or Got a match?
Kogan Page, 1990
2nd ed
- タイトル別名
-
Measuring instructional results
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
"Objective/Item Matching Flowchart, Checklist" inserted
This ed. originally published: Belmont, Calif. : Lake Pub. Co., 1984
Bibliography: p. 166
内容説明・目次
内容説明
How do you know if your students have truly learned what you set out to teach? This text is designed for those who want to know how well their instruction works and how to develop the special tools they need to measure training and educational results. The author describes and illustrates a procedure of selecting or creating test items. Every chapter includes practice exercises and checklists to clarify further the tests and make sure you stay on track. The book contains many figures and step-by-step flowcharts that provide a handy reference whenever you are developing tools to measure instructional results.
目次
- What it's all about
- distinctions
- decoding the objective
- matching the performances
- matching the conditions
- peripherallia - a pride of items
- got a match?.
「Nielsen BookData」 より