The effect of assessment on minority student participation
著者
書誌事項
The effect of assessment on minority student participation
(New directions for institutional research, no. 65)(Jossey-Bass higher education series)
Jossey-Bass, c1990
- pbk.
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographies and index
内容説明・目次
内容説明
Research results and insightful discussion to start a larger conversation
It has long been established that minority students face disadvantages in testing, and testing agencies have addressed this issue with careful analysis and revamping of questions. But what about inside the classroom? The Effect of Assessment on Minority Student Participation reports the results of the research and analyzes the data to gain insight and suggest a new direction. Rigorous analysis backs thoughtful discussion in an effort to begin the conversation and make the necessary steps toward an equal playing field.
「Nielsen BookData」 より