Semiotics in the United States

書誌事項

Semiotics in the United States

Thomas A. Sebeok

(Advances in semiotics)

Indiana University Press, c1991

  • : pbk

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注記

Includes bibliographical references (p. 139-163) and index

内容説明・目次

巻冊次

: pbk ISBN 9780253206541

目次

Part I Part II Part III Appendix: Vital Signs References Index of Names
巻冊次

ISBN 9780253351340

内容説明

Offers an account of the rise of semiotics in the United States. This work focuses on salient individuals and intellectual issues, including theatre, television, folklore, sociology, tourism, and graphic design. It also examines semiotic applications to architecture, marketing and advertising, jurisprudence, and medicine.

目次

Part I Part II Part III Appendix: Vital Signs References Index of Names

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詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA13053116
  • ISBN
    • 0253351340
    • 0253206545
  • LCCN
    90025040
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Bloomington
  • ページ数/冊数
    173 p.
  • 大きさ
    22 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
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