Going global : succeeding in World Markets

書誌事項

Going global : succeeding in World Markets

(Harvard business review paperback books, no. 90075)

Harvard Business School Press, c1991

大学図書館所蔵 件 / 12

この図書・雑誌をさがす

内容説明・目次

内容説明

These "Harvard Business Review" articles are for managers who must manage on a global basis, co-ordinating the activities of far-flung units. Included are selections on global marketing, strategic alliances, and trade issues.

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA14069585
  • ISBN
    • 0875842976
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston, Mass.
  • ページ数/冊数
    vi, 134 p.
  • 大きさ
    28 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ