The marketing dictionary
著者
書誌事項
The marketing dictionary
Butterworth-Heinemann, 1992
4th ed
大学図書館所蔵 全19件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
内容説明・目次
内容説明
There are over 300 new additions to this fourth edition of the "Glossary of Marketing Terms" including BOGOFF (a mnemonic for "Buy One Get One Free"), "Paired Comparisons", "Piggyback promotion" and "kickbacks", which enlarge the book's comprehensive selection of 3000 entries. These span the range of present-day marketing and associated business terminology including research, management, export, packaging, advertizing, raw materials, selling, public relations and law. In compiling their selection, the authors have drawn on their own experience and sought the views of trade and professional associations. The book is intended to be of use to marketing professionals including marketing managers, sales advertizing and publicity managers, specialists involved in purchasing, export, packaging and market research and many other fields.
「Nielsen BookData」 より