Selling today : an extension of the marketing concept

書誌事項

Selling today : an extension of the marketing concept

Gerald L. Manning, Barry L. Reece

Allyn & Bacon, 1991

5th ed

  • student text ed.
  • instructor's annotat

大学図書館所蔵 件 / 4

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes index

内容説明・目次

内容説明

Stressing consultative selling relationships with customers through attention to customer needs and custom-fitted solutions, this work develops relationship, product, customer and presentation selling strategies needed in the 1990s.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA17134628
  • ISBN
    • 0205132502
    • 0205137253
  • LCCN
    91033242
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston
  • ページ数/冊数
    xvi, 601 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ