Macromarketing : evolution of thought : proceedings of the Fourth Macromarketing Seminar, University of Colorado, Boulder, Colorado, August 9-12, 1979

書誌事項

Macromarketing : evolution of thought : proceedings of the Fourth Macromarketing Seminar, University of Colorado, Boulder, Colorado, August 9-12, 1979

edited by George Fisk, Robert W. Nason, and Phillip D. White

Business Research Division, Graduate School of Business Administration, University of Colorado, c1980

  • : pbk

大学図書館所蔵 件 / 8

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographies

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA17290510
  • LCCN
    84622609
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boulder, Colo.
  • ページ数/冊数
    x, 325 p.
  • 大きさ
    28 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ