書誌事項

Marketing channels

Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary

(The Prentice-Hall series in marketing)

Prentice Hall, c1992

4th ed

  • : pbk.

大学図書館所蔵 件 / 31

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and indexes

内容説明・目次

内容説明

Shows how to plan, organize, co-ordinate and control marketing channels to achieve competitive advantage by using both strategic and managerial frames of reference. Emphasizing decision making, it explores the effective formulation and implementation of interorganizational marketing strategies.

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA1867607X
  • ISBN
    • 0135537363
    • 013554601X
  • LCCN
    91040011
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Englewood Cliffs, NJ
  • ページ数/冊数
    xvi, 621 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ