Franchising
著者
書誌事項
Franchising
South-Western Pub. Co., c1989
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
"G32."
Includes bibliographies and index
内容説明・目次
目次
Part I: The nature of franchising. Franchising: history and overview. Franchising: pros and cons. The franchise plan. Part II: Franchising and the law. Franchise legal documents. Trademarks, copyrights, patents, and trade secrets. Franchising and the antitrust laws. Part III: The franchise arena: developing the franchised business. Managing the marketing process. Location and site selection. Management organization and administrative policy. Accounting and financial statements: presentation and uses. Financial management and fiscal planning: tools and techniques. Part IV: The franchise arena: operating the franchise business. Developing the operational prototype. Administration and operation of the franchise package. Support and training from the franchisor. Part V: The franchisee arena. Investigating franchise opportunities. Financing your franchised business. Marketing and managing your franchised business. Legal rights of franchisees. Part VI: Franchisor/franchisee relationships. The franchising relationship. Fairness and compliance. Breakaway franchisees and noncompliance. International franchising. Appendix: Sample franchise contract.
「Nielsen BookData」 より