Japan's global reach : the influences, strategies and weaknesses of Japan's multinational companies
著者
書誌事項
Japan's global reach : the influences, strategies and weaknesses of Japan's multinational companies
Century, 1991, c1992
大学図書館所蔵 全54件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Bibliography: p. 233-235
Includes index
内容説明・目次
内容説明
Following "The Sun Also Sets", this book provides a survey of the new international nature of Japan, Japanese firms and Japanese people. It examines the Japanese presence in Europe and the US and the effect this is having, particularly on business and management. A special feature of the book is the results of the survey of 500 Japanese firms in Europe, US and Asia revealing exactly how they differ from other international companies. A series of original case studies of Japanese companies overseas is followed by an analysis of what Japan's worldwide influence amounts to, its relations with other countries and its own dwindling domestic markets. What is the next phase for the world economy and global business?
「Nielsen BookData」 より