Management of quality in local government
著者
書誌事項
Management of quality in local government
(Local economic and social strategy series)
Longman, c1992
大学図書館所蔵 全16件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Longman local government library
Includes bibliographies and index
内容説明・目次
内容説明
This series covers a range of topical concerns to guide policy-makers and managers in local government and provide stimulating resources and ideas for anyone concerned with the development of local economic and social strategy. Addressing a key topic in local government, this text analyzes how to achieve the best in service provision at the local level. It examines issues relating to the definition and measurement of quality with particular attention to quality management in a multi-agency context. The author shows how a commitment to quality can be transformed into the practical implementation of first rate customer-centred services. It is aimed at local government chief executives; chief officers, senior officers in all departments; lecturers and libraries in academic institutions; consultants.
目次
- An introduction to management for quality
- management for quality and local government
- quality, consumerism and citizenship
- the achievement of management for quality
- management for quality in a multi-agency context
- quality in localities - a community focus?
- achieving quality in local government.
「Nielsen BookData」 より