South Africa in question
著者
書誌事項
South Africa in question
African Studies Centre, University of Cambridge , Heinemann, 1988
- pbk.
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
Developed by a team of dedicated educators from Jamaica, to meet the specific needs of the integrated Jamaican curriculum.
- Challenge children to think about the concepts they have learned with problem-solving opportunities.
- Help pupils actively explore mathematics through practical, hands-on activities.
- Encourage children to make links and connections between maths and the real world with points for discussion.
- Develop reading, writing, speaking and listening skills through specially developed activities, assessment pages and teacher support with colourful work books for Grades 1-3 and Pupil Books for Grades 4-6.
「Nielsen BookData」 より