The essence of marketing research

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The essence of marketing research

Peter M. Chisnall

(The essence of management series)

Prentice Hall, 1991

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注記

Includes bibliographical references and index

内容説明・目次

内容説明

Offers information about the nature, scope, tools and techniques of marketing research. The author places marketing research in the context of planning and decision-making in business and examines the various types of market research, such as surveys, questionnaires and group studies.

目次

  • Marketing research
  • sequential stages of marketing research
  • research tools
  • research uses
  • market segmentation analyses
  • final stages of the survey.

「Nielsen BookData」 より

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詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA19339745
  • ISBN
    • 0132848295
  • LCCN
    90020454
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    viii, 211 p.
  • 大きさ
    23 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
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