Practitioners' conceptions of the advertising process : an initial look

著者

    • Courtney, Alice E.

書誌事項

Practitioners' conceptions of the advertising process : an initial look

Alice E. Courtney

(Report / Marketing Science Institute, no. 70-134)

Marketing Science Institute], 1970

大学図書館所蔵 件 / 7

この図書・雑誌をさがす

注記

Based on presentations to the Advertising Research Foundation Subcommittee on Advertising Theory and Models, New York, September 1969, and to the Advertising Research Council, New York, December 1969

関連文献: 1件中  1-1を表示

  • Report

    Marketing Science Institute

    Marketing Science Institute

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA20489723
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    [Cambridge, Mass.
  • ページ数/冊数
    26 p.
  • 大きさ
    28 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ