Green marketing

書誌事項

Green marketing

Jacquelyn A. Ottman ; foreword by Hubert H.“Skip"Humphrey III

NTC Business Books, c1993

  • : (pbk)

タイトル別名

Green marketing : challenges & opportunities for the new marketing age

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注記

Includes bibliographical references (p. 173-175) and index

内容説明・目次

内容説明

The second edition offering information on how and why consumers buy green and how companies can strategise and develop profitable environmentally responsible products. Includes demographics, psychographics and buying behaviours of green consumers, market identification and strategic development with a list of business and consumer resources.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA21146303
  • ISBN
    • 0844232505
    • 0844232904
  • LCCN
    92009423
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Lincolnwood, Ill.
  • ページ数/冊数
    xviii, 188 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 分類
  • 件名
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