書誌事項

Creative selling

A.J. Faria, H. Webster Johnson

College Division, South-Western Pub. Co., c1993

5th ed

  • :acid-free pa.

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注記

Rev. ed. of: Creative selling / H. Webster Johnson, A.J. Faria. 4th ed. 1987

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内容説明・目次

内容説明

With a practical approach and a conversational writing style, this book aims to help readers to learn about selling from a creative perspective. It is organized first with an introduction, through stages of selling, to management of a territory. There is a new section giving detailed dicussions of telemarketing.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA2148582X
  • ISBN
    • 0538818344
  • LCCN
    92031584
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Cincinnati, Ohio
  • ページ数/冊数
    xvii, 366 p.
  • 大きさ
    23 cm
  • 分類
  • 件名
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