The National Curriculum : is it working?
著者
書誌事項
The National Curriculum : is it working?
Longman, c1993
大学図書館所蔵 全29件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Sue Butterfield ... (et al.) -- cover
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
This provides an assessment of the impact of the introduction and implementation of the National Curriculum. It explores whether the objectives and aims beyond the National Curriculum have been met. This book provides a critical analysis and discussion of the National Curriculum based on: a review of existing reports and documents and a number of case study schools. It examines good practice emerging from the National Curriculum, provides a timely evaluation of one of the key elements in the education system and information on the current debate and review of the National Curriculum
目次
1. Introduction 2. Sue Butterfield - assessment, progression and breadth 3. Duncan Graham - examines changes in subject range, content and in particular breadth 4. Clyde Chitty - explores the position that has been reached in curriculum planning. Martin Mac an Ghaill - explores the implications of the introduction of the National Curriculum 6. Conclusions.
「Nielsen BookData」 より