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The portable MBA in marketing

Alexander Hiam, Charles D. Schewe

(The portable MBA series)

J. Wiley, c1992

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注記

Includes bibliographical references (p. 451-452) and index

内容説明・目次

内容説明

This self-study guide covers all marketing topics which would be included in an MBA programme. It is especially designed for busy marketing executives who do not have the time to spend on a full-time course. It explores marketing concepts, tools, research and strategies.

目次

  • The concept of marketing
  • the knowledge of marketing
  • the tools of marketing.

「Nielsen BookData」 より

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詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA21789201
  • ISBN
    • 0471119849
  • LCCN
    91037515
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xiv, 464 p.
  • 大きさ
    26 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
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