Business in context : introduction to business and its environment
著者
書誌事項
Business in context : introduction to business and its environment
(Business in context series)
Chapman & Hall, 1989
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
内容説明・目次
内容説明
The second edition of this text provides an introduction to business functions, issues and activities and to the way they interact with their environment. It is the core text for the "Business In Context Series" which serves as a stand-alone introduction to business studies as well as a description and analysis of the common business model on which all books in the series are based. The model provides a framework for coherent analysis, the interplay and relationships within business and its environment, and is reinforced with many up-to-date topical examples. This book should be of interest to all introductory business and management courses.
目次
- The concept of business in context
- The environment and business
- The organizational aspects of business
- Management strategy
- Innovation
- Operations
- Marketing
- Personnel
- Finance and accounting
- Conclusions.
「Nielsen BookData」 より