Power learning in the classroom
著者
書誌事項
Power learning in the classroom
(Roadmaps to success, . the practicing administrator's leadership series)
Corwin Press, c1993
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. 57-61)
内容説明・目次
内容説明
An exciting menu of `high tech' learning experiences is available today for engaging students in higher-level thinking, independent problem solving and meaningful research. This concise guidebook helps school leaders ensure that learning is made both more engaging and more productive through the use of these new technologies.
目次
Introduction
The Student as Thinker, Researcher and Inventor
Real Time Research and Info Central
High Tech Social Studies
High Tech Math and Science
High Tech English
High Tech Arts
「Nielsen BookData」 より