The new marketing paradigm : integrated marketing communications

書誌事項

The new marketing paradigm : integrated marketing communications

Don E. Schultz, Stanley I. Tannenbaum, Robert F. Lauterborn

NTC Business Books, c1994

タイトル別名

Integrated marketing communications

大学図書館所蔵 件 / 11

この図書・雑誌をさがす

注記

Originally published: Integrated marketing communications. Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1993

Includes bibliographical references and index

内容説明・目次

内容説明

This book tells why mass marketing no longer works - and shows how integrated communications programs can respond to each customer.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA23525776
  • ISBN
    • 0844234524
  • LCCN
    93044563
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Lincolnwood, Ill.
  • ページ数/冊数
    xvii, 218 p.
  • 大きさ
    23 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ